Aöf Açıköğretim Bütünleme Soruları ve Sonuçları 5-6 Eylül 2009

Açıköğretim okuyup da bütünlemeye kalmayan öğrenci neredeyse yok gibidir. Kendimden örnek verecek olursam 4 senelik AÖF İşletme öğrencilik hayatım boyunca her yıl en az 1 dersten bütünlemeye kalmışımdır. Bu durum kesinlikle hayıflanacak bir durum değildir. Son derece normaldir ( kanımca ).

Fakat burada dikkat edilmesi gereken husus, şayet 1-2 dersten bütünlemeye kaldıysanız ve kendiniz çalışarak veremeyeceğiniz türden dersler olduğuna inanıyorsanız bütünleme için kesinlikle bir dershaneye gidiniz.

Bu benim her zaman yararıma olmuştur. Açıköğretim hayatım boyunca veremeyeceğime inandığım 2 dersten dershane takviyesi aldım ve ikisinden de başarılı sonuçlar aldım. Kaldı ki dershaneye verdiğim ücret cüzi miktarlardaydı. Eğer dershaneye gitmemiş olup da o kaldığım derslerden bütünlemede geçememiş olsaydım. Hem bir senemi kaybedecektim hem de dershaneye verdiğim ücretin en az 3 katını kaldığım sınıf için yeniden vermek zorunda kalacaktım.

Hal böyleyken çevremdeki Aöf’lü arkadaşlara da tavsiyem olduğu üzere, eğer bütünlemeye kaldıysanız bir ya da iki dersten, kaldığınız derslerin en azından birisi için dershaneye gitmeniz olacaktır.

Bütünleme sınavında bütün AÖF’lü arkadaşlara başarılar diliyorum. 5-6 Eylül 2009 günü yapılacak olan Bütünleme sınavından sonra da sorularla ilgili burada bizlerle paylaşımlarda bulunabilirsiniz. Sınavın 5-6 Eylül tarihlerinde yapılacağını göz önüne alırsak, sınav sonuçlarının da 29-30 Eylül gibi açıklanabileceğini düşünüyorum.

Bir Cevap Yazın

