Emir Ben Sen Olamam Albümü 2009

emir-ben-sen-olamamTarkan‘a olan benzerliğiyle bilinen Emir – Ben Sen Olamam adlı albümüyle müzik marketlerde yerini aldı. Albümde birçok ünlüyle birlikte çalışma fırsatı bulan Emir’e Gülşen, Nazan Öncel, Yıldız Tilbe ve Aysel Gürel gibi müzik ve sanat dünyasının tanınan isimlerinden eserleri yer alıyor.

Albüme de ismini veren Ben Sen Olamam parçasının söz ve müziği ise ünlü popstar Tarkan’a ait. Bu yaz oldukça ses getireceğe benzeyen bu albümde biz de Emir’e başarılar diliyoruz. Albümle ilgili ilerleyen günlerde daha geniş bilgiye bu başlıkta yer vereceğim.

Emir – Ben Sen Olamam

Bir Cevap Yazın

